Saturday 22 November 2008

permulaan yang tidak di sengajakan

assalammualaikum....
pada permulaannya tidak tahu nak buat blog. x sangka dalam menghabiskan waktu dengan aktiviti yang membosankan, ada pulak terniat nak buat blog.. dan ini la hasil yang x tahu la akan berhasil atau tidak.
terimakasih yang teramat la banyak buat kawan ku tersayang yang mengenalkan aku dengan dunia blog nih. tercetusnya niat nk involvekan diri dalam blog ni pon sebab terpengaruh dengan blog kesayangan saya....saiful islam.com... erti hidup pada memberi....hidup ni memang kena memberi baru kita tahu nikmat disebalik memberi tu..
ni yang start nk menaip banyak-banyak nih... ( x pe pon... name pon blog aku..hihihi)...kalau la kita lihat sendiri, apabila kite memberi pasti kita akan menerima.....nikmatnya.... contohnya kalau kita memberi senyuman, kite dapat nikmat apabila senyuman kite dibals dengan senyuman juga.. tapi kalau senyuman kite x dibalas( kan dah malu...)tapi tu la hakikatnya. jadi jangan harap apa2 balasan pon apabila kite memberi...
ok, patah balik ke tajuk utama, blog yang baru ni masih mentah dan tak tahu nak menceritakan apa... tapi insyaAllah kalau ada rezeki saya akan berkongsi setiap apa yang saya bace, nampak, dengar dan rasa...
biar la saya menjadi pemberi yang x harapkan apa-apa balasan dari pembace blog.. kalau ada input berguna, ambillah... jangan disia-siakan ilmu yang sedikit itu....
tu je sbb dah ngantuk nak titon....
salam

No comments:

Post a Comment