Friday 3 April 2009

demi cinta kasih ini.....

salam...
saya memang tak pandai nak tulis sajak...
tapi saya tak tahu macam mane nak sampaikan luahan hati saya.. nak nasihat, tapi macam tak layak.. jadi kepada sahabat2 yang saya sayang... ini untuk anda dan untuk kita... maap jika ada terkasar dan tersilap. tiada niat lain melainkan menyedarkan khilaf... maap sekali lagi ye....

tika malam melabuh tabir,
menutup semua warna dunia,
aku teguh menatap langit,
ditemani bintang yang seperti tidak sudi.
menemani malam-malam duka ku.

sahabat,
apa harus aku bina,
sebuah benteng penghalang cinta,
cinta palsu manusia kepada mu?
apa daya ku sahabat,
aku juga tidak sanggup melukai mu.

selayakkah aku menabur kalam?
untuk menjadi penyedar cinta suci,
agar kau dan aku masih ditarbiah cinta Illahi.

sahabat,
sedarlah.....
demi aku...
demi engkau...
dan demi cinta kasih ini.....

No comments:

Post a Comment